Index | Recent Threads | Unanswered Threads | Who's Active | Guidelines | Search |
World Community Grid Forums
Category: Retired Forums Forum: The New Members Forum [Read Only] Thread: DU BIST NICHT ALLEINE.... |
No member browsing this thread |
Thread Status: Active Total posts in this thread: 5
|
Author |
|
Former Member
Cruncher Joined: May 22, 2018 Post Count: 0 Status: Offline |
...und wenn man die Statistiken anschaut, gibts wohl auch noch mehr von unserer Art! Aber anscheinend trauen die sich nicht, in das Forum was reinzuschreiben..?!? Schade eigentlich, oder? Immer diese Englisch.....wäh...!
|
||
|
Former Member
*** English see below ***
Nein dass sind wir wirklich nicht jedoch ist Englisch nunmal die Internationale Sprache. Und es sind auch sehr viele andere Nationen hier. Von daher richte ich mich auch danach. Das Forum würde verkommen wenn hier alle in ihrer eigenen Sprache schreiben würden. Es gibt jedoch auch eine Deutsche Homepage von WCG Deutsch verfügbar. Dort findest Du sicherlich mehrere Deutschsprachige User -------------------------------------------- No we are not alone German speakers in the community grid, but English is the international language. There are so many different countries and so I also read, write in English. It wouldn´t be nice if everybody will write in his/her own language. There is also a German Homepage WCG German available. There you will find more German users. |
||
|
Former Member
POC1CA,
Wann man das WWW eintret, trit man ins einen Globalen welt, mit ( glucklich ) einen internationale sprache... Hollandisch ist meinen eigenen sprache aber ich werde niemals auf eine internationales forum die hollandische sprache brauchen weil ich es nicht net gegen-uber die ander leute finde. Mein deutsche sprache ist slecht, mein enlische sprache ist auch nicht gut aber niemand argert sich daran... sie wissen das ich besser hollandisch sprache than ihnnen Was meinen sie mit: noch mehr von unserer Art! leute die keinen english sprachen durfen?**** translation of my "school-german" ******* When you enter the WWW, you enter a global communitty, with ( thank god ) a international language ..... dutch is my natural language but I will never on a international forum use dutch because I find this inappropriate to the other members of the forum. My knowledge of the german language is bad, my enlish is not so well eather but nobody bathers .... all of you know that my dutch is better than most of you What do you mean with: noch mehr von unserer Art! people afraid of using english?German crunches are the same as chinese crunches or whatever other crunch label is fitted to it..... Please keep the Global CPU's smoking it is a global goal we're after |
||
|
Former Member
frans6nl
You are all right in my book! I like your wit and humor. It takes an effort on my part to keep a conversation going in my native language, English, besides you write better than I do. |
||
|
Former Member
ich würd ja mal gern wissen, wem POC1CA antworten wollte, denn mir entgeht der sinn ein wenig.
grundsätzlich finde ich es unhöflich, in einem internationalen forum in seiner muttersprache zu schreiben. man erreicht damit auch weniger leute. ansonsten auf diesem weg viele grüße auch an alle deutschsprachigen member und natürlich etwas werbung für unser offtopic forum :) http://www.heise.de/foren/go.shtml?list=1&forum_id=69087 i think POC1CA wanted to reply to something because his post makes no sense. those who understand german can take a look at the link. tom |
||
|
|