Index | Recent Threads | Unanswered Threads | Who's Active | Guidelines | Search |
World Community Grid Forums
Category: Beta Testing Forum: Beta Test Support Forum Thread: Unité trop tardive? [RESOLU] / Too late unit? [RESOLVED] |
No member browsing this thread |
Thread Status: Active Total posts in this thread: 4
|
Author |
|
TBirdTheYuri
Advanced Cruncher France Joined: Mar 5, 2006 Post Count: 115 Status: Offline Project Badges: |
J'ai un souci (ainsi que tous mes co-cruncheurs) avec une unité Beta
----------------------------------------Beta - Discovering Dengue Drugs - Together - Phase 2 06/10/09 BETA_erag_a171_ps0000 Je l'ai calculée et renvoyée le 08/10, et après plusieurs jours d'attente de validation, elle vient de passer en "trop tard". Les autres cruncheurs ont le même souci que moi. --- I have a concern (and all my co-crunchers) with a unit Beta Beta - Discovering Dengue Drugs - Together - Phase 2 06/10/09 BETA_erag_a171_ps0000 I calculated and referred on 08/10, and after several days of waiting for validation, it just went in "too late". Other cruncheurs have the same interests as me. [Edit 1 times, last edit by TBirdTheYuri at Oct 26, 2009 11:48:42 AM] |
||
|
TBirdTheYuri
Advanced Cruncher France Joined: Mar 5, 2006 Post Count: 115 Status: Offline Project Badges: |
C'est résolu, tous les cruncheurs ont reçu leurs points
--- Ils solved, all crunchers have received ours points |
||
|
Sekerob
Ace Cruncher Joined: Jul 24, 2005 Post Count: 20043 Status: Offline |
Good, please edit your opening post title and insert [RÉSOLUS] or [RESOLVED] as you prefer ;>)
----------------------------------------
WCG Global & Research > Make Proposal Help: Start Here!
Please help to make the Forums an enjoyable experience for All! |
||
|
JmBoullier
Former Community Advisor Normandy - France Joined: Jan 26, 2007 Post Count: 3715 Status: Offline Project Badges: |
TBird,
----------------------------------------Les techs ont pris l'habitude d'utiliser l'état Too Late/Trop Tard pour marquer certaines unités lorsqu'un test beta est interrompu. Je ne sais pas si c'est pour eux une simple marque (par exemple destinée à retrouver les unités à créditer ultérieurement) ou si c'est seulement pour bloquer certaines opérations automatiques, mais c'est déjà comme ça depuis au moins les betas de HCMD2. |
||
|
|